Niemal 2,9 mln widzów oglądało w sobotę pierwszy odcinek programu „Europa da się lubić – 15 lat później”. W niedzielny wieczór rekordową liczbę osób zgromadziło show „To było rok”. Program prowadzony przez Marzenę Rogalską w momencie najwyższej oglądalności obejrzało 2,5 mln widzów.*

W miniony weekend powrócił w nowym wydaniu popularny program rozrywkowy TVP2 „Europa da się lubić – 15 lat później”. Według MOR pierwszy odcinek obejrzało średnio 2,3 mln widzów, a w kulminacyjnym momencie przed telewizorami zasiadło 2,9 mln widzów. Rekordową widownią może pochwalić się program „To był rok”. W niedzielę oglądało go średnio 2,3 mln osób, a w piku wspomnienia z roku 1965 widziało 2,5 mln widzów. Ogromną sympatią widzów cieszy się także serial „Stulecie Winnych”. Niedzielny odcinek obejrzało 3 mln widzów. Doskonałą oglądalność miał także mecz Ekstraklasy. Spotkanie zobaczyło średnio 2,05 mln, a w momencie najwyższej oglądalności zmagania na murawie oglądało 2,5 mln kibiców.

Według NAM średnia widownia programu „Europa da się lubić – 15 lat później” wyniosła 2,2 mln widzów (udz. 15,1%). W momencie najwyższej oglądalności show prowadzone przez Monikę Zamachowską oglądało ponad 2,7 mln widzów. Był to najchętniej oglądany program rozrywkowy soboty, a wyniki zapewniły nowości TVP2 wysoką pozycję w TOP10 najpopularniejszych tytułów weekendu. W porównaniu do wiosny 2018, premierowy odcinek „Europa da się lubić – 15 lat później” zapewnił antenie wzrost widowni o ponad 29%. Niedzielny odcinek programu „To był rok” według danych NAM obejrzało średnio ponad 2 mln widzów, a w piku 2,3 mln. To drugi wynik show w sezonie.

Niezmiennie najpopularniejszym tytułem weekendu spośród wszystkich stacji telewizyjnych jest serial „Stulecie Winnych”. W niedzielny wieczór średnia widownia wyniosła 2,8 mln (udz. 16,8%). W momencie najwyższej oglądalności losy rodziny Winnych obejrzało w Jedynce 2,9 mln widzów.

Sobotni mecz w ramach rozgrywek Ekstraklasy oglądało średnio 1,3 mln widzów na obu antenach (TVP1 i TV Sport), w piku o godzinie 22.26, widownia łączna obu anten TVP wyniosła 1,6 mln, a udziały 12,5%.

*Model Oglądalności Rzeczywistej

Udostępnij →