Edipresse Polska i TVN Media nawiązały strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo on-line oraz komercjalizacji treści wideo.

Premium Digital – broker reklamowy TVN Media – będzie reprezentować handlowo Edipresse Polska w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wideo na wszystkich serwisach tego wydawcy: polki.pl, wizaz.pl, mamotoja.pl, party.pl, gotujmy.pl oraz ilewazy.pl.

„Dla TVN Media partnerstwo z Edipresse jest strategicznym krokiem w procesie budowania Premium Digital – platformy rynkowej reprezentującej handlowo najatrakcyjniejszy segment polskiego rynku wideo. Naszym celem długofalowym jest rozwój i wsparcie wydawców internetowych oraz producentów treści w ich monetyzacji w środowisku cyfrowym i telewizyjnym – powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor zarządzający Premium TV.

„Wśród serwisów internetowych dla kobiet jesteśmy liderem, który od wielu lat produkuje jakościowy kontent i posiada atrakcyjny profil użytkowników. Współpraca z TVN Media nie tylko pozwoli nam na efektywne wykorzystanie potencjału wideo naszych serwisów, ale też wpisze się w potrzeby rynku w zakresie produktu reklamowego wideo premium o szerokim zasięgu w grupie kobiecej” – powiedział Maciej Klepacki, Digital COO w Edipresse Polska. „Edipresse będzie nadal samodzielnie zarządzać wszystkimi działaniami niestandardowymi i akcjami specjalnymi w obszarze wideo, oferując klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe obejmujące wideo, sponsoring autorskich formatów redakcyjnych, branded content oraz emisję i produkcję treści realizowanych przez Edipresse Content Studio” – dodaje Maciej Klepacki.
Premium Digital TVN Media ma w swojej ofercie produkty zasięgowe wideo docierające do ponad 24 milionów użytkowników internetu. Współpracuje m.in. z NC+, Viacom, Interią, Polskapresse czy Gremi Media. Za rozwój oferty w ramach współpracy z Partnerami Premium Digital odpowiada Kinga Kucharska.

Największe serwisy Edipresse to: Polki.pl – nr 1 wśród serwisów kobiecych w Polsce, Wizaz.pl – nr 1 w kategorii „Moda i uroda”, Mamotoja.pl – nr 1 wśród serwisów parentingowych niezwiązanych z portalami horyzontalnymi, Party.pl – nr 1 i Viva.pl – nr 3 wśród multibrandów związanych z magazynami kobiecymi. Łącznie portale należące do Edipresse Polska odwiedziło w maju br. ponad 8,5 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 68 mln odsłon (źródło: Gemius/PBI, maj 2018).

Udostępnij →