mtv

 Już 29 marca br. o 23:00 na antenie MTV Polska wyemituje premierowy odcinek trzeciego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Programowi towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie oraz indoorze.

Pierwsze dwa sezony „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” wzbudziły ogromne zainteresowanie widzów i szybko pobiły rekordy oglądalności. Jako pierwszy program w historii polskiego MTV, został wyemitowany w innych krajach europejskich, m.in. w Niemczech, Szwecji i Holandii. Premierowy odcinek trzeciej edycji zostanie pokazany na antenie MTV Polska już 29 marca o godzinie 23:00. Przez najbliższe tygodnie widzowie będą śledzić szalone przygody grupy młodych imprezowiczów. Kamery będą im towarzyszyć w domu, w pracy oraz podczas klubowych eskapad.

Premierze trzeciego sezonu „Warshaw Shore – Ekipa z Warszawy” towarzyszy kampania promocyjna obejmująca działania w internecie oraz indoorze. Kampania internetowa zakłada silną promocję programu w pierwszych trzech tygodniach emisji. Filmy promujące nowy sezon Warsaw Shore emitowane będą na Facebook’u i Youtube. Kampania odsłonowa obejmie targetowanie w sieci Goldbach Audience na profil behawioralny osób imprezujących, a ponadto zasięgowe emisje na stronach poświęconych rozrywce w sieci Evolution Media oraz na Kwejk i Filmweb. Dzięki zastosowaniu retargetingu do użytkowników będą docierały przypomnienia o programie przez cały okres emisji.

Podstawowym kanałem komunikacji z fanami programu są media społecznościowe. Pierwszą aktywnością promocyjną była, zakończona już, akcja „Warsaw Share”, w której fani programu umieszczali na Facebook’u, Instagramie i Twitterze swoje zdjęcia z hashtagiem #warsawshare. Kampania zakładała pozyskanie 250 zdjęć, ostatecznie  fani opublikowali ich blisko 1000. Wybrane materiały zostaną nałożone na olbrzymią tapetę, która zawiśnie w domu Ekipy z Warszawy. Promocja akcji w mediach własnych MTV, wspierana była przez działania w serwisie Facebook. 

Kolejną akcją specjalną w mediach społecznościowych będzie „Cała Polska Warsaw Shore”, w której MTV  szukać  będzie najbardziej rozrywkowego miasta w Polsce Walka o ten tytuł polegać będzie na  publikowaniu zdjęć i materiałów z imprez opatrzonych hashtagami swoich miast i miejscowości, np. #poznanshore, #katowiceshore, #torunshore, itp. Nagrodą dla najlepszej ekipy będzie zorganizowanie w jej mieście imprezy z udziałem uczestników programu. Akcja będzie silnie wspierana na Facebook’u i na platformach Google. Dodatkowo zaplanowano komunikację na stronach kontekstowo dopasowanych do tematyki imprez i rozrywki w sieciach Goldbach Audience i IDMNet.

Uzupełnieniem działań w internecie, będzie  kampania indoorowa w miejscach, gdzie czas spędzają fani programu – w klubach z elektroniczną muzyką taneczną. Premiera trzeciego sezonu „Warsaw Shore” będzie promowana w lokalach w całej Polsce na ponad dwustu nośnikach. W tym celu wykorzystane będą m.in. ustawiane przy wejściach wizerunki uczestników programu.

Udostępnij →