Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement w pierwszym półroczu
2018 Telewizja WP jest liderem wśród stacji nadających na MUX8.
Dynamika wzrostu w grupie komercyjnej wyniosła aż 236%. Telewizja
WP ramówkę promuje nowym hasłem: „tyle do zobaczenia”.
Spośród kanałów ósmego multipleksu w pierwszym półroczu 2018 roku widzowie
najchętniej wybierali Telewizję WP. Z wynikiem 0,37% w grupie komercyjnej all
16-49, stacja zajęła 41. miejsce w rankingu wszystkich dostępnych w Polsce
stacji. Jest to wzrost o 236% w porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku.
Pozostałe stacje z MUX8, w grupie komercyjnej znalazły się na pozycjach 44
(Metro), 47 (Zoom TV) oraz 54 (Nowa TV). Pozycję lidera Telewizja WP zajęła
również w grupie wszystkich widzów all 4+ (0,39%), grupie widzów telewizji
naziemnej all 4+ DTT (0,60%) oraz grupie widzów sieci kablowych all 4+ (0,57%).
– W Telewizji WP budujemy odważną ramówkę i często poruszamy tematy
pomijane przez większe stacje. Świetne wyniki oglądalności to dla nas znak, że
idziemy w dobrym kierunku. W naszym studio powstaje również coraz więcej
​treści, które są chętnie oglądane online, w serwisach WP, jak i w telewizji
– mówi Barbara Bilińska, dyrektor programowa Telewizji WP.
Najpopularniejszymi programami w pierwszym półroczu były Megafabryki, Ucho
Prezesa, Kabaret na żądanie, Mistrzowie Kabaretu oraz Pokochaj lub Sprzedaj.
Ramówka budowana jest wokół nowego hasła stacji „
tyle do zobaczenia”.
Telewizja WP oferuje m.in.: kabaretowe szlagiery, programy dokumentalne,
pasma filmowe oraz popularne wśród widzów programy o domach, renowacjach
i luksusowych rezydencjach.
Udostępnij →