Sukces „UWAGI!” na INMA Global Media Awards 2019!
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
W ostatni piątek (17 maja) podczas uroczystej gali Global Media Awards Dinner poznaliśmy najlepsze rozwiązania promocyjno-marketingowe ubiegłego roku. W zaszczytnym gronie laureatów znalazł się sztandarowy program interwencyjny stacji TVN – „ Uwaga!”. Jury INMA Global Media Awards doceniło zaangażowanie mediów społecznościowych przy produkcji reportaży, przyznając twórcom trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za akcję #tematdlauwagi.
#tematdlauwagi to wymyślony w 2015 roku – przez autorów programu „Uwaga!” – hashtag dla użytkowników mediów społecznościowych. Ma on na celu wzbudzić zainteresowanie twórców programu ważnymi i kontrowersyjnymi wydarzeniami, które dzieją się wśród lokalnych społeczności, a do których im samym nie zawsze udaje się dotrzeć. W ramach projektu internauci publikują posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi, a monitorująca sieć redakcja na bieżąco reaguje na pojawiające się zgłoszenia. Na stronie oficjalnej programu zadebiutowała również zakładka „#tematdlauwagi”, w której można zapoznać się ze zgłaszanymi przez cały czas propozycjami treści.
Od startu akcji internauci użyli hashtagu #tematdlauwagi ponad 300 tysięcy razy. A to przełożyło się na fakt, że aż ¼ reportaży emitowanych miesięcznie przez „Uwagę!” jest inspirowana przez widzów. Wzrosła także o 45 proc. popularność oficjalnej witryny internetowej programu, która ściąga coraz nowszych użytkowników sieci i angażuje do reagowania na otaczającą ich rzeczywistość.
INMA Global Media Awards, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych, to jednej z najbardziej znanych konkursów branży newsowej na świecie. Do tegorocznej edycji zgłoszono 664 projekty firm medialnych z 34 krajów świata. Wśród nominowanych znaleźli się przedstawiciele wydawnictw prasowych, stacji telewizyjnych oraz radiowych i media internetowe. Jury składające się z 46 prezesów z 15 państw wybrało „wąskie” grono 194 finalistów.
Udostępnij →