Udany debiut „Szansy na Sukces. Opole 2019”. Premierowy odcinek muzycznego show Dwójki oglądało w kulminacyjnym momencie 2,4* mln widzów. Wśród najchętniej oglądanych pozycji weekendu znalazły się także debiutujący w nowym paśmie „To był rok!”, szósty odcinek „Dance, Dance, Dance” i serial „Stulecie Winnych”.

”Szansa na sukces Opole 2019”, która dołączyła do popołudniowego pasma niedzielnego TVP2 razem z „Familiadą” i „Kołem Fortuny” stworzyła silne pasmo rozrywkowe od godziny 14.00 do 16.10 i zagwarantowała Dwójce pozycję lidera. Według danych MOR premierowy odcinek programu oglądało średnio 2,2 mln widzów. W kulminacyjnym momencie programem zainteresowało się 2,45 miliona widzów. Według NAM** premierę nowego show oglądało średnio 1,8 mln widzów, przy udziałach 18,4%. Widownia w piku wyniosła prawie 2 mln widzów.

Rekord oglądalności zanotował program „To był rok!”, który w niedzielę 7 kwietnia zadebiutował w nowym paśmie. Według MOR w minucie najwyższej oglądalności zobaczyło go 2,4 mln widzów, średnio 2,2 mln widzów. Według NAM propozycję Dwójkową oglądało średnio ponad 2 mln widzów, przy udziałach 13,1%. Widownia w piku wyniosła 2,3 mln. „To był rok!” był na pozycji lidera w swoim paśmie.

Szósty odcinek tanecznego programu TVP2 „Dance, Dance, Dance” w szczytowym momencie według MOR obejrzało 3,2 mln widzów, a średnia widownia show była na poziomie 2,7 mln widzów. Według NAM „Dance, Dance, Dance” po raz kolejny znalazł się na pozycji lidera pasma. Program emitowany od 02. marca utrzymuje silną stabilną pozycję. Średnia oglądalność wynosi od początku emisji 1,9 mln przy udziałach 13,1%.

6. odcinek serialu „Stulecie Winnych” według Nam był najlepiej oglądanym tytułem weekendu.

Losami rodziny Winnych według NAM w niedzielny wieczór zainteresowało się średnio 2,8 mln (udz.17,2%). Według MOR serial obejrzało w szczytowym momencie 3,1 mln widzów, średnio 3 mln.

Wśród najlepiej oglądanych programów rozrywkowych weekendu według NAM oprócz „Szansy na Sukces. Opole 2019”, „Dance, Dance, Dance” i „To był rok!” znalazły się także „Familiada”,2,2 mln widzów (udz. 22,5%) oraz „Koło Fortuny”, które przyciągnęło 2 mln (udz. 21,3%).

*Model Oglądalności Rzeczywistej

**Nielsen Audience Measurement

Udostępnij →