Już 22 maja  br. o 17:00 MTV Polska HD wyemituje premierowy odcinek serialu „Taki Lajf”, nowej lokalnej produkcji w formacie scripted-docu. Premierze towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie i telewizji.

Po sukcesie programów „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, „Ex na Plaży Polska” i „Niemożliwe PL” stacja MTV Polska postanowiła poszerzyć swoje portfolio o kolejną lokalną produkcję. Już 22 maja na antenie stacji zadebiutuje „Taki Lajf”, serial opowiadający historie młodych ludzi u progu ich samodzielnego życia. Premierowe odcinki emitowane będą trzy razy w tygodniu (poniedziałki, środy, piątki) o godzinie 17:00. Jednak w pierwszym tygodniu emisji stacja pokaże ich aż cztery, dodatkowy we wtorek 23 maja.

Premierze serialu  towarzyszy kampania reklamowa, skupiająca się przede wszystkim na Facebooku, Instagramie i Snapchacie, gdzie pojawi się szereg formatów video, statycznych, czy interaktywnych typu Canvas, które w jednym formacie łączą ze sobą teksty, linki, zdjęcia i video. Dodatkowo promocja wsparta będzie reklamą na portalu WP oraz w stacjach Grupy Polsat.

Koncepcję kreatywną i realizację powierzono agencji K2. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom Polska.

Producentem wykonawczym serialu „Taki Lajf” jest Endemol Shine Polska.

Udostępnij →