W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska.

Konferencja tv day już na stałe wpisała się w kalendarz najważniejszych wydarzeń dotyczących komunikacji marketingowej w kraju. Jesteśmy niezwykle dumni, że w roli prelegentów możemy gościć najwybitniejszych ekspertów w branży. Natalia Hatalska po raz pierwszy przedstawi wyniki raportu Infuture Hatalska Foresight Institute, przygotowanego na specjalne zlecenie TVN Media. Badanie pokazuje, jak telewizja wpływa na kształtowanie się postaw społecznych Polaków i ekonomię kraju. Będzie to okazja, aby bliżej przyjrzeć się roli tego medium w kreowaniu trendów społecznych, opinii publicznej, promowaniu konkretnych stylów życia, czy pasji” – mówi Piotr Tyborowicz, Dyrektor Biura Reklamy TVN Media/Członek Zarządu TVN S.A.

Natalia Hatalska to założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością – Infuture Hatalska Foresight Institute oraz autorka bloga hatalska.com, uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych w Polsce. Jest także autorką bestsellerowej książki „Cząstki przyciągania”. Natalia Hatalska ukończyła Uniwersytet Gdański i Akademię Ekonomiczną w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Jest Członkinią Rady Ekspertów Think Tank. Stowarzyszenie kobiet związanych z IT „Geek Girls Carrots” nagrodziło ją „Srebrną Marchewką” za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Została uznana za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce przez magazyn „Wysokie Obcasy” oraz umieszczona przez „Financial Times” na liście New Europe 100 – „central and eastern Europe’s brightest and best citizens who are changing the region’s societies, politics or business environments and displaying fresh approaches to prevailing problems”.

Obecność na konferencji tv day potwierdził również Jakob Nielsen, CEO Finecastu i ekspert w dziedzinie rozwiązań addressable tv. Jakob odpowiada za strategie umożliwiające reklamodawcom precyzyjne docieranie do odbiorców wideo na żądanie, w telewizji linearnej oraz w relacjach na żywo. Podczas wydarzenia wystąpi z prelekcją pod tytułem „The Future of TV”.  

Lista potwierdzonych prelegentów konferencji tv day 2019:

·        ANDREW DAVIS, jeden z najbardziej wpływowych marketerów na świecie

·        JENNI ROMANIUK, International Director of the Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science University of South Australia

·        KAREN NELSON FIELD, Executive Director Centre for Amplified Intelligence and Professor of Media Innovation, University of Adelaide

·        NATALIA HATALSKA, jeden z najbardziej wpływowych analityków trendów w Polsce

·        ZOE HARKNESS, Head of Planning, Thinkbox

·        LESLIE WOOD, Chief Research Officer, Nielsen Catalina Solutions

·        JAKOB NIELSEN, Chief Executive Officer (CEO), Finecast

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie: www.tv.tvnmedia.pl/konferencja

Udostępnij →