8 kwietnia w Cannes rozpoczęły się prestiżowe targi telewizyjne MIPTV. To jedna z największych imprez tego typu na świecie. Każdego roku jest  odwiedzana przez uczestników z ponad 100 krajów oraz 1500 wystawców. Telewizja Polska na specjalnie przygotowanym stoisku oferuje swoje formaty i produkcje. Podczas prezentacji Eurodata TV Worldwide „Sanatorium miłości” uznano za jedną z najbardziej udanych premier telewizyjnych 2019 r.

Obecność TVP na targach MIPTV to wspaniała okazja do zaprezentowania produkcji TVP na arenie międzynarodowej. Polskie seriale, filmy fabularne, czy dokumentalne znajdują tu swoich zagranicznych nadawców i dystrybutorów. Cieszą nas ogromnie wszystkie sprzedaże i coraz większe zainteresowanie naszymi formatami. W tym roku prezentujemy dwie nowości serialowe „Stulecie Winnych” i „Echo serca”,  proponujemy nowości dokumentalne i fabularne. Te targi to również znakomita okazja, aby pochwalić sie nowym formatem „Sanatorium miłości”, którego sukces w Polsce nie umknął uwadze analitykom badającym najnowsze trendy – powiedziała Monika Karasek, dyrektor Biura Handlu i Współpracy Międzynarodowej.

Telewizja Polska promuje swoje produkcje, wśród których znalazły się seriale: „Stulecie Winnych” („Our Century”), „Echo Serca” („Heartbeat”), „Drogi wolności” („Paths to Freedom”) oraz format „Sanatorium miłości”, który został bardzo dobrze przyjęty przez francuską prasę.

W ofercie Telewizji Polskiej są też filmy fabularne jak „Kamerdyner” („The Butler”) i „Ułaskawienie” („Pardon”) oraz znakomite filmy dokumentalne „Efekt motylka” czy „Wieloryb z Lorino”.

Wśród nadawców, zwłaszcza z rynków azjatyckich ogromnym zainteresowaniem cieszy się serial historyczny „Korona królów”, który niezmiennie cieszy się znakomitą oglądalnością widzów.

Targi MIPTV to światowe święto nadawców i producentów kontentu telewizyjnego, filmowego i online, które co roku przyciąga przedstawicieli mediów z całego świata.

Targi MIPTV potrwają do 11 kwietnia.

Udostępnij →