1 października br. wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia. Jej hasłem przewodnim jest liner stacji: „Dobra muzyka i wszystko gra”. Od  2 października br., można również kupić dwupłytową składankę z największymi przebojami: „Meloradio. Dobra muzyka i wszystko gra”.

Meloradio – najmłodsza stacja Eurozet – jest radiem o profilu „easy listening”, gdzie słuchacze znajdą klimatyczne przeboje ostatnich pięciu dekad i współczesne utwory, które mają wprawiać w dobry nastrój.

Chcemy podkreślać muzyczność i przyjemny klimat słuchania  Meloradia. To, że Melo pozwala się odprężyć i powoduje, że czas płynie  wolniej.

MÓWI AGNIESZKA SZOZDA, DYREKTOR MARKETINGU GRUPY EUROZET

Wraz z kampanią wystartowała  również sprzedaż dwupłytowej składanki „Meloradio. Dobra muzyka i  wszystko gra”, wydanej nakładem Sony Music. Spoty można oglądać w telewizji, internecie oraz kinach (sieć kin Helios oraz  Multikina). Pojawiły się również citylighty, ekrany ledowe, siatki na  autobusach i plakaty w komunikacji miejskiej w 21 miastach Polski, w których gra Meloradio.
Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet. Planowaniem mediów zajęły się Dom Mediowy Zenith oraz dział online Grupy Eurozet.
Udostępnij →