Kanał National Geographic odkrywa świat wspólnie z widzami

Kanał National Geographic odkrywa świat wspólnie z widzami

NAS TEŻ TO DZIWI to nowa kampania kanału National Geographic, zachęcająca widzów do wspólnego odkrywania świata. Jej hasło nawiązuje do idei, która przyświeca twórcom, bohaterom produkcji, a także całej ekipie National Geographic. Zdziwienie zachęca do poszukiwań i odkryć. Fascynacja otaczającym światem inspiruje do badania niezwykłych zjawisk. Ciekawość każe z kolei docierać do źródeł – miejsc i ludzi, którzy są częścią niecodziennych historii. Suma wszystkich tych elementów daje niezwykłe produkcje, które codziennie oglądać można na kanale National Geographic

Kanał National Geographic wspólnie ze swoimi Widzami odkrywa świat i jego najskrytsze tajemnice. Codziennie emitowane dokumenty opowiadają w ciekawy i jednocześnie prosty sposób nawet najbardziej skomplikowane historie i wyjaśniają najbardziej złożone zjawiska.

Wybierając dla naszych widzów najciekawsze produkcje, też bywamy zdziwieni tym, czego się z nich dowiadujemy. Z radością dzielimy się tym, co już wiemy, więc jesteśmy częścią jednej wielkiej społeczności ludzi ciekawych świata. Dobrze się przy tym bawimy i chcemy, by dokumenty emitowane na kanale National Geographic były dla widzów nie tylko ogromną dawką wiedzy, ale pozwalały poczuć prawdziwe emocje. Mamy nadzieję, że nasze wiosenne produkcje wielokrotnie widzów zadziwią, zaintrygują i przekonają, że National Geographic to dobry wybór

Magdalena Strobel, dyrektor marketingu FOX Networks Group CE, właściciela kanału National Geographic

Za koncept i część kreacji kampanii „Nas też to dziwi” odpowiada agencja Plej, a zobaczyć ją można między innymi w internecie, telewizji, prasie oraz na nośnikach OOH.

Udostępnij →