EUROSPORT ŁĄCZY SIŁY Z WŁAŚCICIELEM SNAPCHATA, ABY JESZCZE BARDZIEJ ANGAŻOWAĆ MŁODSZYCH WIDZÓW Z CAŁEJ EUROPY W NADCHODZĄCE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE

Wyjątkowe i oryginalne materiały wideo na urządzenia mobilne stworzone z myślą o milionach użytkowników Snapchata przez Eurosport – platformę, gdzie bije serce igrzysk olimpijskich w Europie

Discovery i Eurosport pomogą partnerom biznesowym dotrzeć do młodszych, zaangażowanych kibiców, wykorzystując do tego siłę igrzysk i obecność na różnych platformach

Należący do Discovery Communications Eurosport oraz  właściciel Snapchata – Snap Inc., zawarły strategiczną umowę o współpracy w zakresie promocji i kontentu w kontekście nadchodzących XXIII Igrzysk Olimpijskich w  Pjongczangu. Dzięki niej użytkownicy Snapchata w Europie będą mogli śledzić olimpijskie zmagania, oglądając wiele dedykowanych materiałów na prowadzonej przez Snap platformie Discover.

Udostępnij →