Z początkiem czerwca Viacom International Media Networks Polska wprowadzi odświeżone logo i oprawę graficzną stacji Comedy Central i Comedy Central Family. Równocześnie startuje kampania promocyjna stacji „Przyjaciele od A do Z”.

Comedy Central i Comedy Central Family to komediowe stacje z portfolio VIMN Polska, kierowane do fanów rozrywki, dostępne w większości sieci kablowych w Polsce oraz na platformach cyfrowych. Od 4 czerwca oba kanały oraz ich internetowe platformy dostępne będą w nowej, odświeżonej szacie graficznej i kolorystyce. Modyfikacjom ulegną również logotypy. Zmiany te są efektem globalnego rebrandingu Comedy Central.   

Pierwszą kampanią w nowej oprawie jest akcja promocyjna kultowego serialu „Przyjaciele”, który jest jedną z najchętniej oglądanych produkcji emitowanych na antenie Comedy Central. Z okazji 25-lecia tego popularnego sticomu, stacja postanowiła przypomnieć fanom, że wszystkie przygody swoich ulubionych bohaterów mogą śledzić właśnie na antenie Comedy Central. Kampania „Przyjaciele od A do Z” w formie alfabetu przypomni najbardziej znane i najzabawniejsze momenty z serialu. Główną kreacją jest teledysk (link), którą uzupełni ponad 20 krótkich, sześcio i piętnastosekundowych, spotów. Działania promocyjne prowadzone będą na kanałach własnych Viacomu, w ogólnopolskiej telewizji Polsat, wybranych stacjach tematycznych oraz w digitalu, m.in. na platformach Facebook i Youtube. Za kreację odpowiada dział marketingu VIMN, a za zakup mediów Starcom.

Udostępnij →