W minionym miesiącu stacja zanotowała najwyższy w swojej historii miesięczny udział w rynku telewizyjnym w Polsce. Jednym z najchętniej oglądanych seriali był „Młody Sheldon”. Listopad w Comedy Central rozpocznie z kolei premiera drugiego sezonu „Drunk History – Pół litra historii”, której towarzyszy kampania promocyjna.

Comedy Central Polska od lat jest jednym z najchętniej oglądanych kanałów filmowo-serialowych w Polsce. Średni udział stacji w oglądalności TV w grupie 16-49 w okresie styczeń-wrzesień wyniósł 0.83 % SHR. Oglądalność stacji rośnie z miesiąca na miesiąc. W październiku stacja uzyskała najwyższy w swojej 12-letniej historii miesięczny wynik –  1,20% SHR w grupie komercyjnej 16-49, docierając łącznie do niemal 4,3 miliona widzów (w grupie 4+). Jednym z najchętniej oglądanych seriali był prequel kultowej już „Teorii wielkiego podrywu” – „Młody Sheldon” – opowiadający o dziecięcych latach Sheldona Coopera. Premierowe odcinki można było oglądać od 1 października, codziennie o godz. 21:00.

W najbliższych miesiącach stacja nie zamierza zwalniać tempa i przygotowała kolejne premiery. Już 5 listopada Comedy Central wyemituje pierwszy odcinek nowego sezonu „Drunk History – Pół litra historii”. W grudniu widzowie obejrzą z kolei nowe odcinki popularnych animacji – „Blok Ekipy” i „Miasteczka South Park”.

W nowej serii „Drunk History – Pół litra historii” wystąpi jeszcze więcej gwiazd. W roli narratorów pojawią się m. in. Popek, Piotr Stramowski, Ten Typ Mes, Monika Borzym, Ewa Kasprzyk, Marcin Bosak, Laura Breszka, Janusz Chabior, Katarzyna Warnke, Ryszard Kalisz, Joanna Kołaczkowska, Tomasz Karolak, Aleksander Milwiw-Baron. Z kolei w role postaci historycznych wcielą się m. in. Agnieszka Więdłocha, Izabela Kuna, Anna Dereszowska, Katarzyna Bujakiewicz, Magdalena Koleśnik, Katarzyna Kołeczek, Leszek Lichota, Michał Meyer, Michał Koterski, Wojciech „Łozo” Łozowski, Radosław Kotarski.

Premierze „Drunk History – Pół lita historii”  towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna obejmująca działania w internecie, telewizji i outdoorze. Promocja digitalowa obejmie reklamy typu video, display oraz intensywne działania w social media. Ponadto reklamy serialu pojawią się na autobusach, citylightach i nośnikach digitalowych w największych miastach w Polsce.  Za kreację odpowiada agencja Huta19, za planowanie mediów – dom mediowy Starcom.

Reżyserem drugiego sezonu „Drunk History – Pół litra historii” jest Jan Macierewicz. Producentem wykonawczym pozostaje ATM Grupa S. A. Nowe odcinki emitowane będą od 5 listopada, od poniedziałku do czwartku, o godz. 22:00.

Udostępnij →