Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media.

Do zespołu dołączają Ewa Gruczek-Rozwadowska

i Karina Dudzińska.

 

Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska.

Agencja Flywheel, mająca na swoim koncie m.in. obsługę PR dla kanałów z portfolio Discovery Polska, BBC Studios i platformy Showmax, otwiera dział odpowiadający za działania z obszarów: social media, digital advertising, content marketing, influencer marketing oraz creative design. Za tworzenie i realizowanie strategii w tym zakresie odpowiedzialna będzie Ewa Gruczek-Rozwadowska i Karina Dudzińska, które przechodzą do firmy z Digital Kingdom.

Prowadzenie komunikacji spójnej dla możliwie największej liczby kanałów stanowi jeden z najważniejszych elementów skutecznej strategii. Działania PR-owe i digitalowe to obszary, które wzajemnie na siebie oddziałują i są od siebie zależne. Dlatego też, chcąc zapewnić klientom kompleksową obsługę, zdecydowaliśmy się powiększyć nasz zespół o specjalistów w dziedzinie nowych mediów – komentuje Iwona Cieśla, współzałożycielka agencji Flywheel.

Miałyśmy już okazję przekonać się o skuteczności naszej współpracy podczas prowadzenia działań dla platformy Showmax, wspólnie realizując m.in. kampanię „Na początku było słowo” w ramach promocji drugiego sezonu „Opowieści podręcznej” – mówi Ewa Gruczek-Rozwadowska, Head of Digital w agencji Flywheel. – Dynamiczny rozwój rynku, zwłaszcza segmentu rozrywki, stwarza potrzebę dostosowania się do wymogów prowadzenia działań z pogranicza PR-u i digitalu – dodaje.

Agencja Flywheel działa od 2011 r. i specjalizuje się w branży farmaceutycznej oraz mediowej. Na swoim koncie ma realizację szeregu kampanii edukacyjno-społecznych oraz eventów w obszarze ochrony zdrowia. Natomiast w kontekście branży mediowej agencja odpowiedzialna była za komunikację programową dla kanałów z Grupy Discovery Networks (Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, DTX, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Life, Metro), w tym działania promocyjne dla takich programów jak: Przystanek Bieszczady, Operacja: lot, Górnicy PL, Złomowisko PL, Salon sukien ślubnych: Polska, Undressed Polska: randka w łóżku. Odpowiadała też za PR programowy platformy Showmax, z którą współpracowała przy takich projektach jak SNL Polska, Ucho Prezesa, czy głośny serial Rojst, za który agencja wyróżniona została w 2018 r. Srebrnym Spinaczem w kategorii Media Relations. W ubiegłym roku agencja Flywheel prowadziła również szereg działań promujących drugi sezon Opowieści podręcznej, a nawiązująca do serialu kampania Na początku było słowo została wyróżniona dwiema statuetkami Mixx Awards 2018.

W portfolio agencji Flywheel znajduje się także kampania Wiele nas łączy, promująca serię przyrodniczą Dynastie, zrealizowana w ramach współpracy z BBC Studios.

 

SHOWREEL FLYWHEELhttps://youtu.be/NGxqbpC0oOg

 

Ewa Gruczek-Rozwadowska

W branży digitalowej od 7 lat, przez ostatnie 4 lata koordynowała kampanie dla kluczowych marek w portfolio agencji Digital Kingdom m.in. Showmax, Rimmel, Yves Rocher, Dr. Martens, Malibu i Hortex. W agencji Flywheel jako Head of Digital odpowiada za zarządzanie projektami digitalowymi.

 

Karina Dudzińska

Z branżą reklamową związana od blisko 4 lat. Twórczyni koncepcji kreatywnych dla takich marek jak Rimmel, Showmax, Cat Footwear, Mobile Vikings i Czwórka Polskie Radio. We Flywheel objęła stanowisko Creative Project Leader. Odpowiada za kreację i kampanie social mediowe.

 

Jako team współpracują razem od ponad 3 lat. Zrealizowane przez nie kampanie otrzymały wiele branżowych nagród – Effie, Kreaturę oraz 5 Mixxów, w tym 2 za głośną kampanię digitalową Na początku było słowo, promującą 2. sezon serialu Opowieść podręcznej.

Udostępnij →